پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

نقش ربات ها در تبليغات تلگرامي!

امروزه با گسترش كاربرد گوشي هاي موبايل، تعداد بسيار زيادي از شبكه هاي اجتماعي پديد آمده اند كه در اين بين؛ تلگرام، محبوبيت ويژه اي را در بين ايرانيان به خود اختصاص داده است. تلگرام با داشتن سرعت مناسب و امكانات ويژه اي كه در اختيار كاربران خود قرار مي دهد؛ جايگاه خود را در اين رقابت تثبيت كرده است. به گونه اي كه؛ ۸۰% ايرانيان از اين اپليكيشن محبوب استفاده مي كنند و شايد كمتر كسي باشد كه با آن آشنايي نداشته باشد. در بين انواع امكانات تلگرام؛ بي شك شما نيز نام ” ربات ” را شنيده و حتي بارها از آن استفاده كرده ايد. اضافه شدن اين هوش مصنوعي به تلگرام همراه با خدمات مفيد و گسترده اي كه در اختيار كاربران تلگرام قرار مي دهد، همچنين جمعيت بسيار زياد افرادي كه از اين شبكه ي اجتماعي استفاده ميكنند، توجه صاحبان كسب و كار و نيز كساني كه جوياي تبليغات گسترده و ارائه خدمات خاص به مشتريان خود هستند را به سوي تلگرام معطوف كرده است. به علاوه؛ تجربه هاي موفقي در زمينه ي بازريابي و كسب و كار به كمك تلگرام و ربات هاي آن ها بر جاي مانده اند؛ به گونه اي كه امروزه شاهد كسب و كار هاي عظيمي در تلگرام هستيم كه با كمترين امكانات و هزينه ها شكل گرفته اند و تنها با تكيه بر كابرد صحيح و اصولي از امكانات تلگرام بنا شده اند. شما نيز مي توانيد با فراگرفتن اطلاعات لازم و با بهره گفتن صحيح از تلگرام، كسب و كار خود را راه اندازي كرده و يا به فكر توسعه ي آن باشيد.

ربات ها در دنياي بازاريابي

Image result for ‫تبليغات در تلگرام‬‎

ربات ها؛ متفاوت ترين و جالب ترين عنصر تلگرام مي باشند كه اين اپليكيشن را در ميان ساير انواع خود متمايز ساخته اند. ربات ها نوعي حساب كاربري ويژه مي باشند كه آنها را مي توان مانند فردي در نظر گرفت كه دستورات شما را به صورت خودكار، گسترده و سريع اجرا مي كند. ربات ها مي توانند در زمينه ي بازريابي، عملكردي بهتر از هر شخص منحصر به فردي داشته باشند. اين هوش مصنوعي همواره در دسترس بوده و آماده ي ارائه ي خدماتي براي شما مي باشد. با اضافه شدن اين فناوري جديد به تلگرام، هم بر محبوبيت اين شبكه ي اجتماعي افزوده شده و هم روش جديد و فوق العاده اي به روش هاي تبليغات امروزي افزوده شده است.

يكي از خدماتي كه يك ربات مي تواند در فروش كالا به صاحبين كسب و كار ارائه دهد، اين است كه ربات در مورد كالا، به طور گسترده و سريع اطلاع رساني ميكند و اطلاعات لازم را دراختيار كاربران قرار مي دهد و در موارد لازم، نتايج را به شما ارائه مي دهد. غالبا در كسب و كار به كمك ربات هاي تلگرامي؛ تبليغات گسترده و جذب فالوور هايي با تعداد بسيار براي اهداف تبليغاتي مورد نظر، هدف قرار داده مي شوند. خواهشا توجه بفرماييد براي تبليغات در تلگرام نياز به اپ هاي حرفه اي مي باشد.

چندي از خدماتي كه يك ربات مي تواد براي كسب و كار شما ارائه دهد، عبارتند از:

– تبليغات كليكي

– اطلاع رساني گسترده و دائمي

– ارائه ي نظرسنجي جهت درك سليقه ي مشتريان

– كمك به درآمد زايي صاحبان كانال هاي تلگرامي

– ارائه ي راهنمايي ساده

– امكان ساختن فروشگاه

– بي نياز كردن كاربران از ورود به سايت هاي مختلف

– جذب سريع تعداد بالايي كاربر

– ارائه ي امكانات پرداخت

– ارائه ي بازي هاي آنلاين و بازي هاي گروهي

– پاسخ گويي شبانه روزي به پرسش هاي كاربران

– ارائه ي پيشنهاد هاي مورد پسند مشتريان

– تحليل رفتار هاي كاربران و مشتريان و پاسخگويي سريع به آنها

– تبليغات در كانال ها و گروه هاي محبوب و پرجمعيت

– جذب سريع تعداد زيادي ممبر

– انتقال آخرين ايميل هاي شما يا فرم تماس هاي جديد در سايت شما به حساب تلگراميتان

– دريافت اطلاعاتي مانند: نرخ ارز و …

– قابليت بكارگيري هوش مصنوعي

و …

بي شك هريك از موارد بالا مي توانند گزينه مورد علاقه ي همه ي صاحبان كسب و كار باشند كه به راحتي و در كمترين زمان ممكن؛ ميتوانند تبليغات محصولات و خدمات خود را با كمك اين ربات ها، به طور چشم گيري گسترش دهند. كافي است ربات مورد نظر خود را طراحي كرده و معجزه ي ربات ها را در تبليغات تجربه كنيد.

 

تفاوت ربات با ساير افراد چيست؟

ربات ها داراي بسياري مزايا مي باشند كه باعث مي شود خدمات و تبليغاتي كه ارائه مي دهد، فراتر از محدوده ي عمل يك فرد عادي باشد. برخي از ويژگي هاي منحصر به فرد ربات هاي تلگرامي كه آنها را از اشخاص ديگر متمايز مي سازند عبارتند از:

– ربات ها زمان آخرين بازديد ندارند چون هميشه در دسترس هستند.

– ربات ها فضاي ذخيره سازي محدودي دارند و اطلاعات قديمي آنها دائما حذف ميشوند ( اين مزيت مي تواند از جمله ويژگي هايي باشد كه باعث مي شود بتوانيد به ربات ها اعتماد كنيد! )

– نمي توانند شروع كننده ي يك مكالمه با كاربران باشند.

– با اضافه شدن ربات به يك گروه، همه ي پيام ها در اختيار ربات قرار نمي گيرند و ربات نمي تواند همه ي اطلاعات گروه را حليل كند ( مزيت امنيتي)

– ربات ها هيچگاه خسته و يا حتي آفلاين نمي شوند!!

از ربات ها نترسيد!

ربات ها هريك داراي ديتابيس مي باشند. ديتابيس كمك مي كند تا ارائه دهنده ي ربات، به پيام ها درسترسي داشته باشد و كاربران و فالوور ها را مشاهده كند. با وجود اين امر، استفاده از ربات هاي تلگرامي رايگان و ربات هايي كه تحت سرور افراد ديگري مي باشند، مي تواند ضرر هاي جدي به كسب و كار شما وارد كند. برخي افراد سودجو مي توانند از شما براي جمع آوري كاربران بهره بگيرند و از ربات شما به عنوان طعمه ي تبليغاتي استفاده كنند. براي مثال: شخص مي تواند پيام ها را رصد كند، فالوور هاي شما را جذب كند و يا حتي با مسدود ساختن سرويس، يكباره تمام كاربران و خدمات را از شما بگيرد!!

موارد ذكر شده، يكي از مواردي مي باشد كه باعث شده اند تا رهبران كسب و كار، تمايل چنداني به ريات هاي تلگرامي نشان ندهند. از جمله موارد ديگر؛ مي توان به: عدم تخصص و شناخت كافي اشاره كرد. مي دانيد كه هيچ سودي بدون هزينه كردن به دست نخواهد آمد!

ربات ها نياز به افرادي دارند كه به برنامه ريزي، تعمير و تنظيم آنها پرداخته و همواره بر كار آنها نظارت كنند. بنابراين؛ شما به استخدام افراد خبره و قابل اعتمادي نياز خواهيد داشت كه ربات شخصي شما را ساخته و مديريت كنند. در اين صورت؛ تمامي ديتابيس ها در درسترس شما خواهند بود. تنها در اين صورت است كه شما مي توانيد به ربات ها به عنوان يك همكار! اعتماد كنيد و توسعه ي كسب و كار، بازاريابي و درآمدزايي خود را به آنها بسپاريد. زمان نشان خواهد داد كه با بهره گرفتن صحيح و اصولي؛ تلگرام و امكانات آن، به خصوص ربات ها، روش منحصر به فردي براي تبليغات و درآمدزايي مي باشند.

و در آخر توصيه ي ما اين است در اين عصري كه انسان ها و ماشين ها بر سر رقابت هستند، در اين عرصه پيشي بگيريد. همچنين؛ اگر قصد راه اندازي كسب و كار وسيع و يا توسعه ي كسب و كار خود هستيد، بهتر است در اين زمينه، به خدمات ربات ها و هوش هاي مصنوعي توجه ويژه اي داشته باشيد تا در زمينه ي كسب و كار و بازاريابي، در رده ي برترين ها قرار بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.