یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

روش هاي تبليغات در تلگرام چيست؟

تبليغات در تلگرام يكي از بهترين روشهاي بازاريابي است . از آنجايي كه بيش از ۳۰ ميليون كاربر در اين شبكه  اجتماعي عضو هستند و كار با اين نرم افزار بسيار راحت است بستر مناسبي براي تبليغات رايگان است.

اپليكيشن تلگرام يكي از پرطرفدارترين اپليكيشن هاي پيام رسان در ايران است و خوشبختانه تبليغات در تلگرام تاثير مثبت و محسوسي در رونق كسب و كار دارد. تعداد زيادي از ايرانيها در طول شبانه روز وقت قابل توجهي را به استفاده از نرم افزار تلگرام اختصاص ميدهند. شما ميتوانيد به اين افراد به چشم مشتريان بالقوه خود نگاه كنيد. با كمي جست و جو شما قادر خواهيد بود كه كانالهاي مرتبط با كسب و كار خود را پيدا كنيد و با استفاده از روشهاي متنوع تبليعات در تلگرام باعف افزايش كسب درامد خود در زمينه اي كه فعاليت داريد شويد. امروزه تبليغات تلگرامي را ميتوان يكي از موثر ترين روش ها در بين انواع روشهاي تبليغات اينترنتي دانست.

شما با داشتن يك كانال تلگرامي و ارائه محصولات و خدمات خود در آن مي توانيد اقدام به جذب مشتري كنيد. تقريبا اكثر اقشار جامعه از اين برنامه استفاده مي كنند . مزيت ديگر استفاده از تلگرام ارزان بودن آن نسبت به ساير رسانه هاي تبليغاتي است و در عين حال بازده بالايي از لحاظ جذب مخاطب و تبديل بازديدها به مشتري دارد.

ايميل ها و سوالات متعددي در زمينه چگونگي تبليغات انبوه در تلگرام براي ما ارسال شده است كه  قصد داريم در اين مطلب توضيحاتي در اين مورد براي شما دوستان خوب بدهيم.

 

۳ روش تبليغات در تلگرام 

۱٫  شما مي توانيد با خريد سامانه ها و پنل هايي كه در اينترنت وجود دارد و  به صورت انبوه با دسترسي به تعداد زيادي از شماره ها  تبليغات اينترنتي خود را ارسال كنيد

۲ . مورد بعدي سوپر گروه ها هستند كه قابليت عضويت چند هزار نفر را دارند و شما با جستجو در گوگل مي توانيد به اين گروه ها دسترسي پيدا كنيد.

۳ .  آخرين مورد كانال هاي پر مخاطب هست كه شما مي توانيد در اين كانال ها تبليغات در تلگرام خود را  منتشر كنيد و بازخورد مالي خوبي بگيريد. در اين مورد شما بر طبق مدت زمان خاص يا تعداد بيننده مورد نظر خود اقدام به انتشار آگهي در كانال  مي كنيد كه داراي هزينه هاي متفاوت است و هر ادمين كانالي خودش قيمت تبليغ را تعيين مي كند.

مثل كانال گيزميز كه بابت هر تبليغ ۱۵۰۰۰۰۰ تومان پول مي گيرد و بصورت انبوه براي شما تبليغ مي كند.

بهترين كانالهاي تلگرام در حوزه تبليغات، كانالهايي هستند كه مخاطبان هدف شما با تفكيك جنسيت و سن يا كسب و كار و يا محله و منطقه سكونت عضو آن هستند. 

كانال هاي خبري , كانال هاي مهارت هاي زندگي , پزشكي و بهداشت و درمان , كانال هاي روانشناسي ، مهندسي و ساختمان , خريد و فروش كالا , اطلاعات علمي و آموزشي و …جزء بهترين كانال هاي تلگرامي هستند كه مي توانيد محصولات خود را در آنها معرفي كنيد.

 

شيوه افزايش بازده تبليغات در تلگرام

براي افزايش عضو و بازديد بالاتر در كانال تلگرام خود بايد به طراحي متن تبليغاتي , طراحي تصوير , ساخت لينك جوين و تصميم براي درج تلفن يا آي دي ارتباط تلگرامي دقت كنيد. متن جذاب و تصوير زيبا در يك بنر مي تواند عضو تلگرامي را بهتر جذب كند .

تكرار تبليغ همزمان در كانالهاي تلگرامي نيز به نفع شماست   به دليل اين كه فقط ۲% از مخاطبان در هر تبليغاتي وقتي براي اولين بار تبليغ را مشاهده مي كنند با شما تماس مي گيرند و ۵% مخاطبان هدف شما در مرتبه دوم و در نهايت ۸% از مشتريان آينده شما با ديدن متوالي ۳ مرتبه تبليغ شما در يك رسانه به مشتري شما تبديل مي شوند.

تنوع در تبليغات تلگرامي

 Image result for ‫تبليغات در تلگرام‬‎

تبليعات كليكي

اين روش با استفاده از سامانه هاي تبليغات در تلگرام اجرا ميشود. شما با استفاده از اين روش قادر هستيد كه با توجه به قيمت هر كليك مقدار بودجه اي را براي تبليغات تلگرامي در نظر بگيريد. شما ميتوانيد به دنبال كانالهايي بگرديد كه در زمينه كسب و كار شما فعاليت ميكنند و تبليغات خود را در اين كانالها منتشر كنيد. در اين روش شما بازدهي بالايي را خواهيد داشت چرا كه تنها در ازاي كليكها بر روي لينك تبليغاتيتان پول پرداخت خواهيد كرد. اين نوع از تبليغات تلگرامي براي اپليكيشن هاي موبايلي و همچنين وب سايت ها بسيار مناسب است.

استفاده از افراد تاثيرگذار

افراد پر طرفدار و تاثير گذار ميتوانند بهتر اعتماد ديگران را در مورد يك كسب و كار و يا برند جذب كنند. اين روش را ميتوان يكي از رايج ترين روشهاي تبليغاتي در سطح جهان دانست كه در بخش هاي مختلف تبليغات مورد استفاده قرار ميگيرد. در تلگرام نيز تبليغ به وسيله افراد تاثير گذار و استفاده از محبوبيت انها ميتواند بازده تبليغاتي بسيار زيادي را به همراه داشته باشد.

وقتي فردي كه داراي محبوبيت در بين مخاطبان شما است در مورد برند و كسب و كار شما تبليغ كند مطمعن باشيد ميتواند اعتماد افراد بشتري را جلب كند. شما ميتوانيد براي تبليغات خود در تلگرام از افرادي استفاده كنيد كه موفق شده اند تعداد زيادي را به سوي خود جلب كنند. البته نقطه ضعف اين روش را ميتوان قيمت نسبتاً بالاي آن دانست. پس در نتيجه اين روش مناسب كسب و كارهاي بزرگ و برندهاي معروف است كه بتوانند از پس  هزينه آن بر بيايند.

تبليغات بازديدي

نوبت به رايجترين روش در تبليغات تلگرامي رسيده است. روشي قابل اعتماد در تلگرام كه شما با استفاده از ان با توجه به تعداد بازديدهايي كه از تبليغات شما ميشود هزينه اي را پرداخت ميكنيد. شما با استفاده از اين روش ميتوانيد تعداد بازديد مورد نياز خود را انتخاب كنيد. اگر به دنبال بازدهي بيشتري هستيد به شما توصيه ميكنيم كه تبليغات خود را در كانالهايي قرار دهيد كه با موضوع فعاليت شما مرتبط هستند. با توجه به بازدهي بالاي اين روش ميتوان گفت كه قيمت آن هم منطقي است.

افزايش ممبر

اين روش را نيز ميتوان يكي از روشهاي رايجي دانست كه به وسيله افراد فعال در اين زمينه مورد استفاده قرار ميگيرد. افزايش افراد گروه يك كانال تلگرامي توسط كساني كه خدمات تبليغات در تلگرام را به شما ارائه ميدهند. اگر شما داراي يك كسب و كار جديد هستيد و براي آن كانال تلگرامي راه اندازي كرده ايد بهتر است بدانيد كه استفاده از اين روش نميتواند بازده قابل توجهي را براي كسب و كار شما به همراه داشته باشد.

دليل اين موضوع هم اين است كه افراد اضافه شده به كانال جزء دو گروه قرار ميگيرند. يا اين افراد واقعي نيستند كه مشخصا بازدهي را براي شما به همراه ندارند و يا اينكه واقعي هستند اما تنها به كانال شما اضافه شده اند و لزوما علاقه اي به زمينه كسب و كار شما ندارند. قابل پيشبيني است اعضايي كه علاقه اي به زمينه فعاليت شما ندارند، نميتوانند تعامل خوبي نيز با كانال شما داشته باشند و در نهايت با استفاده از اين روش چيزي كه شما به دست مي اوريد يك عدد مربوط به تعداد اعضاي كانالتان خواهد بود.

 

نتيجه گيري

ما در بسته آموزشي كسب و كار در تلگرام و اينستاگرام به طور تخصصي ; راه هاي كسب درآمد را در اين شبكه ها آموزش داده ايم، اين راه ها تجربياتي است كهثروتمندان جهان در پيش گرفته اند. شما ميتوانيد ; در وب سايت آموزشي لك لك تهيه و استفاده كنيد. همين حالا براي  دوستاني كه احساس ميكنيد به اين مطالب احتياج دارند كليپ مارا ارسال كنيد; و آنها را دعوت كنيد; تا از آموزش هاي ما استفاده كنند شايد به وسيله شما به جايگاهي كه ميخواهند برسند  و كسب و كارخودشون رو رونق بدن.

 

منبع: https://goo.gl/5h352F

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.